Domino | Leverantör av system för märkning & identifiering

Wells fargo bank hem http://sverigepiller.com/ JPS health network försäkring

Vår serie SafeGuard-paket

Fjärrövervakning, diagnostik och tjänster backar upp din Domino-skrivare. I produktionsverksamhet måste man maximera drifttiden. Våra SafeGuard-paket omfattar övervakning så att problem inte utvecklas till driftstopp. Med SafeGuard kan vi fjärrövervaka din utrustning och ofta upptäcka ett problem med din skrivare innan den stoppar hela produktionslinjen. För vanliga problem kan fjärrövervakning från Dominos helpdesk erbjuda en snabb och korrekt lösning så att du snabbt kan börja jobba igen. Du får allt detta utan att kompromissa med ditt företags IT-säkerhet.

Om fjärrdiagnostiken fastställer att det krävs ett besök av en servicetekniker så täcks detta av din tilläggsgaranti. Vi garanterar att en Dominotekniker kommer väl förberedd och med de rätta reservdelarna från Domino. Detta ingår i alla SafeGuard-paket och ger dig förutsägbara kostnader och maximal drifttid under hela avtalsperioden.

SafeGuard omfattar:

  • Fjärrdiagnostik och support från helpdesk för snabbt åtgärdande av enklare problem.
  • Online-presentation av prestanda via din smartphone, surfplatta eller dator (plattformsoberoende).
  • Domino original-reservdelar för upprätthållande av skrivarens effektivitet och driftsäkerhet.
  • Tillgång till utbildning online för operatörer.
  • Varningar via e-post om skrivarstatus.
  • Rapporter på skärmen om utrustningens effektivitet (OEE), prestanda, produktionsstatistik och översikt över användning av förbrukningsartiklar.
  • Flexibla betalningsalternativ inklusive betalning månads eller kvartalsvis.
  • Valbar avtalsperiod: 3, 5 eller 7 år underlättar planering inför framtiden.

Vårt sortiment av SafeGuard-paket omfattar tillval som:

  • Ett optimeringsbesök en gång om året.
  • Prestandarapporter med e-post varje vecka till din smartphone, surfplatta eller dator.
  • Online-övervakning av din utrustning.
  • Prioriterad svarstid av tekniker*.
  • Teknisk support från helpdesk dygnet runt*.

Kontakta oss för mer information.